Politica de returnare
În temeiul prevederilor legale în vigoare, beneficiați de dreptul de retragere din Contractul încheiat cu Vânzătorul. Dreptul de retragere reprezintă posibilitatea Dvs. de a returna Produsele achiziționate prin Comanda în termen de 14 zile calendaristice de la achiziționarea acestora (deci 1. zi începe de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului). Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator (cumpărător).
Livrarea produsului returnat trebuie efectuată prin curier rapid DPD (Firma ”DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION SA”) și cu serviciul inclus "colet cu verificare" / "deschiderea coletului la livrare" ca să verificăm conținutul pachetului și starea produsului/produselor.
Livrarea trebuie efectuată la adresa companiei nostru (România, Harghita, Odorheiu-Secuiesc 535600, Piata Városháza Nr. 18.). Pentru destinatar trebuie să menționați numele firmei nostru: LIOVITA SRL
Alte informații importante:
Nu acceptăm returnări prin intermediul Poștei Române! Numai prin courierat rapid DPD.
Nu acceptăm produse care au fost deschisi sau care sunt crăpat, rupt, care prezintă modificări fizice sau au fost folosit(e) și folosit(e) necorespunzător! Dacă apare o problemă din cele menționate atunci refuzăm coletul Dvs.. Vă rugăm ambalați produsul corespunzător ca să nu fie probleme ulterior!
Clientul, înainte de returnare, trebuie să transmită în e-mail niște informații spre vânzător despre produse care vor fi returnate (plus nr. comanda și etc.).
Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat (email și factură), după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.
Dacă clientul a primit de la noi produse în cadou (deci a costat 0,00 lei) lângă produsul cumpărat, atunci trebuie să returnează și produsele pe care a primit în cadou. Dacă clientul nu respectă aceste condiții coletul nu vor fi preluat și vor fi refuzat.
În cazul Returului în 14 de zile, costul de transport nu se returnează!
Pentru produsele care nu pot fi returnate în termen de 14 de zile calendaristice păstram banilor Dvs.
Bine de știut: returnarea suportă clientul și în situațiile dacă sunt probleme de garanție! Mai multe info despre condiții de garanție găsiți în submeniul ”termen și condiții”.
Pe AWB (nr. document al courierului) expeditorul (Dvs.) trebuie să fie același persoană pe care a plasat comandă.
Dacă nu returnați cuția de carton originală (dacă a avut produsul) sau returnați cuția originală în stare neacceptabilă atunci refuzăm coletul. Vă rugăm ambalați produsele și cuție de carton originală corespunzător!
1.Situații speciale:
a.Dacă clientul a ridicat coletul cu serviciul inclus ”verificare colet/deschiderea coletului la livrare” de la agentul courierului și produsul/produselor a fost deterioat(e), ciobit/spart și după asta apoi face o plângere/reclamația nu acceptăm și nu luăm în considerare! Vă rugăm verificați conținutul pachetului și starea produselor!
Dacă produsul/produsele a ajuns la client spart/ciobit/deteriorat, atunci coletul trebuie sa fie refuzată! După asta clientul (cumpărătorul) trebuie să menționeze pentru agentul (angajatul lui courier) ca să scrie un comentariu în scanner că produsul este spart/ciobit/lovit și etc.
b.Dacă clientul a ridicat coletul cu serviciul inclus ”verificare colet/deschiderea coletului la livrare” de la agentul courierului și produsul a avut un defect prin fabricație atunci clientul trebuie să scrie un e-mail cu pozele incluse pe următorul adresa de e-mail: office@gastromood.ro. Noi verificăm situația și înlocuim produsul fără costuri suplimentare.
Pentru orice caz de returnare (cu excepția din punctul 1. paragraf a.) produselor ce fac obiectul contractului, cumpărătorul se obligă să asigure returnarea și împachetarea corespunzatoare a fiecărui produs astfel încăt produsul să nu suporte nici o deteriorare în timpul transportului până la primirea de către vânzator. În cazul în care la returnarea produselor se constata deteriorarea produselor sau lipsa vreunei componente; sau nu a fost inclus serviciul "deschidere colet la livrare/verificare colet” vânzătorul este îndreptățit să refuze preluarea acestora și cumpărătorul fiind obligat la achitarea contravalorii acestora.
După cumpărătorului a returnat produsul cu succes spre vânzător, vânzătorul trimite înapoi suma rambursului în maxim 7 zile calendaristice prin transfer bancar în contul (IBAN) cumpărătorului.
Nr. cont bancar (IBAN) al Dvs. trebuie să transmiteți în e-mail la următorul adresa de e-mail: office@gastromood.ro.
Dacă comandă a fost plătită online prin aplicația ”EuPlătesc”, atunci clientul nu trebuie să transmită IBAN-ul.
Bine de știut! Produsele care au fost preluate personal din depozitul nostru nu poate fi returnat!